close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
[請問] 手機傳送文字都是簡字
Oct 17th 2014, 00:29, by rime

作者rime (rime)

看板ask

標題[請問] 手機傳送文字都是簡字

時間Fri Oct 17 00:29:10 2014

好像通常都沒有這個問題 可是我能想到的關鍵字都找不到 我的問題是傳LINE之類的 對方收到的都會是簡體字 可是我自己看都是繁體 是今天才這樣的 我在想可能是我今天有抓愛字體之類的 可是我也沒有安裝字體檔就刪除軟體了 所以真的不知道為什麼會這樣 手機是紅米 請各位大大幫幫忙QAQ 小妹感謝回答 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 220.142.95.60 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/ask/M.1413476952.A.5D8.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ipokgfd4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()