close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
今年年底想要考日檢,請大家推薦一下,感謝 ~
Oct 4th 2014, 08:10

菁英的日文檢定我還蠻推薦的

我的顧問說它們每年都會使用最新的日文檢定教材

教材共有5本

有語彙、漢字、聽解、讀解、文法

我自己很喜歡上HIROKO老師的課

我有上過她的日文課程

老師很用心的引導我們進入文法課程

很認真的幫我們分析文法概念

並幫我們整理文法

是一個很棒的老師

我最近有跟我顧問加報日文檢定的課程

我報的是日檢必勝班

這是6個月的課程

它們有分二個階段

第一階段主要是實力的養成

會上到文字語彙(漢字、語彙)、聽解、文法、讀解

第二階段主要是在做模擬試題

上課時間主要是在假日

每個星期上二堂課

一次上4小時

還有送一次模擬考

如果你想順便去參觀上課教室的話

你可以去許昌街30號5樓

菁英日檢教室在許昌校那裡喔!

電話:2388-1155

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ipokgfd4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()