close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 科學常識 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 科學常識 - 已解決 
Own a Kindle?

We find the best deals on Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free! Sign up today.
From our sponsors
請問發生如下是什麼情況??
Jul 6th 2014, 08:28

這是很好的自我補充,這樣的敘述...

個人再說明一些東西-

親愛的 妳是我最愛的人
不管在哪裡
我都能看見與體會那樣的自己
我非常愛妳
親愛的 我與妳同在
這是我
親愛的 它不用證明
我亦能明白
我想說一直以來都是這樣的話語
我非常愛妳

這是表明一個人可以感受一個人的同在生命

它是靈魂伴侶的象徵!

關於你所說的事,我相信它的起源...

我也認同這樣的關係是屬於你的生命功課去看見愛的使然

因此我有一些話分享-就是看看就好!

你問她們是與你是什麼關係的話,我建議是不要想太多!

因為你已經知道宇宙的吸引力法則,也恭喜你能分享她們的生命

祝福你能更能以平常心看待它,而不是沉迷它

所以我很榮幸回答您的問題~

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ipokgfd4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()