close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
上出排氣管是不是很惹人厭阿
Mar 6th 2015, 09:32

騎了M796快一年
真的很後悔買上出管的車
兩次被臨檢都問我是不是有改排氣管
差點就要叫我去驗車..
我的車也很吵啦~

停紅綠燈,不用多說,後面都離我遠遠的
等太久,有時我都不好意思得熄火,避免噴的後方妹妹滿臉
所以大都是跟著汽車停,不會去跟摩托車擠

今天偶然被女同事說
原來是你騎的喔,很討厭這種車耶...
排氣管做這麼高

很像是被我噴到過

付車照

感覺是改下牌架後,排氣管特別明顯

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ipokgfd4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()